سرهنگ بهروزگفت: عملیات ساخت ۶۹ واحد مسکونی و حمام و سرویس بهداشتی گلنگ‌زنی شد و پروژه ساخت مسکن در مدت سه ماه انجام می‌شود در قالب اقدام جهادی سپاه جیرفت با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۳۶۱۲۱۰
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سرهنگ ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در آئین گلنگ‌زنی پروژه‌های جهادی سپاه جیرفت در بخش اسماعیلیه شهرستان بلوک گفت: عملیات ساخت ۶۹ واحد مسکونی و حمام و سرویس بهداشتی گلنگ‌زنی شد و پروژه ساخت مسکن در مدت سه ماه انجام می‌شود که تحویل افراد مستمند در قالب اقدام جهادی سپاه جیرفت با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد.

بهروز افزود: گلنگ‌زنی طرح‌های محرومیت‌زدایی در جهت رفع مشکل مسکن مردم امری بسیار مهم و حائز اهمیت است و در این روز پر خیر و برکت و عید تاریخی غدیر خم که بزرگترین فراز تاریخی همه ما مسلمانان است این طرح کلید خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت تصریح کرد: خدمت‌رسانی صادقانه به محرومین و مستمندان برگرفته از مکتب مولایمان حضرت امیرالمومنین علی (ع) است که سینه به سینه به ما رسیده است.
وی بیان کرد: با پشتکار و فعالیت جهادی ان‌شاءالله روزی را شاهد باشیم که هیچ خانواده‌ای بی سر پناه نباشد و این رسم، مرام و معرفتِ خدمت به مردم را ما از امامان و ائمه معصوم خود فرا گرفته‌ایم
بهروز خاطر نشانر کرد: با اراده و مدیریت جهادی، تمام مشکلات مردم را می‌توان حل کرد و با سرعت و همت بیشتر باید به مردم خدمت‌رسانی کرد.
انتهای پیام/

 

 

 
 
 
ارسال نظرات