رمز عبور از مشکلات پیش روی کشور حاکم شدن تفکر بسیجی و روحیه جهادی است

زابل/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: شکل گیری تفکر بسیجی در فرد از او یک نیروی تأثیر گزار برای انقلاب می سازد و باید این مهم در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۹۳۶۱۲۴۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  زابل، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه الغدیر زابل با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، اعضاء شورای حوزه الغدیر و فرماندهان پایگاههای مقاومت این حوزه در مسجد چهارده معصوم زابل برگزار شد.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی ضمن خیر مقدم و تبریک دهه امامت و ولایت به مدعوین حاضر و بسیجیان از زحمات فرمانده سابق حوزه الغدیر سرگرد پاسدارحسن ملاشاهی که در این مدت زحمات فراوانی در راستای اعتلای شجره طیبه بسیج کشیده اند تقدیر و تشکر نمودند و برای فرمانده جدید سروان پاسدار بهرام شیخی آرزوی موفقیت در ماموریتهای محوله را نمودند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل گفت: رمز و راز عبور از مشکلات پیش روی کشور حاکم شدن تفکر بسیجی و روحیه جهادی و ایثار گری است.

وی افزود: شکل گیری تفکر بسیجی در فرد از او یک نیروی تأثیر گزار برای انقلاب می سازد و باید این مهم در جامعه نهادینه شود.

سرهنگ سنچولی با بیان اینکه پیشرفت ، اقتدار و امنیت پایدار کشور مرهون فداکاری و از خود گذشتگی جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهداستادامه داد: انقلاب عظیم ایران اسلامی هر چه دارد از برکت خون پاک شهداست و ما در قبال خون پاک شهدا مسئول هستیم.

ارسال نظرات