خبرهای داغ:
مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) شهر پالیز اسدآباد

توزیع ۱۰ هزار پرس غذا به‌مناسبت عید غدیر در شهر پالیز

اسدآباد-مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) شهر پالیز اسدآباد از توزیع ۱۰ هزار پرس غذا به‌مناسبت عید غدیر در شهر پالیز شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۲۶۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

توزیع ۱۰ هزار پرس غذا به‌مناسبت عید غدیر در شهر پالیزحجت الاسلام سهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: در روز عید سعید غدیر و با کمک خیرین عزیز ۱۰ هزار پرس غذای نذری در سطح منطقه پالیز توزیع شد.

وی تصریح کرد: عیدغدیر عید بزرگ ما است که متاسفانه مورد کم لطفی قرار گرفته و اقدام خاصی در این روز انجام نمی‌شود و هدف ما انجام یک کار بزرگ در این روز مبارک بود.

مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) شهر پالیز اسدآباد با بیان اینکه توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در یک مناسبت در سطح استان همدان بی‌سابقه است، عنوان کرد: تشکر ویژه‌ای از عوامل انجام این کار که بالغ بر ۲۰۰ نفر بودند، داریم که این عزیزان از اقشار گوناگون شامل جوانان، بانوان، کودکان، افراد مسن و ... بودند که از ۷۲ ساعت قبل از روز عید بطور شبانه‌روزی پای کار بودند.

وی اضافه کرد: یک خَیر از دامغان ۷۰ دیگ به مرکز خیریه امام رضا (ع) اهدا کرد و خیرین دیگر نیز هر کدام به نوعی و همشهریان پالیز نیز با در اختیار قراردادن اجاق گاز خادمین خود را در پخت نذری یاری کردند.

سهرابی با بیان اینکه در ایام محرم نیز یک اقدام مشابه انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: غذای نذری پخته شده در پالیز، روستاهای اطراف و محلات محروم شهر توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار