خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛
دکتر محمدبیگی گفت: فضای مجازی در ایران دارای قانون مشخصی نیست و برای آن سیاست گذاری و تصمیم‌گیری نشده، لذا نیاز به ایجاد قوانین جامع و اجرایی دارد.
کد خبر: ۹۳۶۱۲۸۸
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده شورای اسلامی در قزوین در دیدار با پاسداران و بسیجیان شهرستان تاکستان بیان کرد: در دو ماه آینده واکسن کووایران برکت و فخرا با تمامی توان وارد بازار می شوند.

وی گفت: در کمیسیون بهداشت در بحث حمایت از تولید داخل و مبارزه با مافیای دارو اقدامات مهمی انجام شده است اما در بحث بودجه ای که اولین اولویت برای نیروهای مسلح تخصیص داده شده بود، دولت بودجه بهداشت و درمان نیروهای مسلح را کاهش داد و این خیانت آشکار بود.

دکتر محمدبیگی اظهار کرد: اگر ما بودجه ای به بیمارستان های ارتش و سپاه بدهیم و آنها را تجهیز کنیم کار یک بیمارستان جدید را انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در ادامه اظهار کرد: ما با افتخار ششمین کشور سازنده واکسنی هستیم که دارای بیوتکنولوژی است و ۱۲ شرکت واکسن سازی در ساخت واکسن دخالت دارند.

وی افزود: همه نیروها با همه توان در یک جهت به سوی یک هدف مشخص حرکت می کنند. دولت منتخب، دولت انقلابی و دولت انتظار و امید است. شهادت حاج قاسم باعث شد که یک جریان انقلابی و یک ستون محکم در مجلس ایجاد شود که می‌توان تیمی را روی آن برپا کرد که مقام معظم رهبری هم نمره‌ قبولی به این مجلس شورای اسلامی دادند.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی تصریح کرد: فضای مجازی در ایران دارای قانون مشخصی نیست و برای آن سیاست و تصمیم‌گیری نشده و بنا به گفته مقام معظم رهبری مانند کسی است که در یک بیابان رها شده و هیچ تابلو و علامت و جاده ای نیست لذا نیاز به بازبینی و ایجاد قوانین جامع و اجرایی دارد.

وی در رابطه با شفافیت آرا نمایندگان اظهار کرد: شفافیت نمایندگان موجب می شود که نماینده احساس کند که در یک اتاق شیشه ای قرار دارد و قطعا با حساسیت و جدیت بیشتری به وظایف خود عمل می کند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها