سفره رضوی در روز عید غدیر:

توزیع ٨٠٠٠ پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی کانون خدمت محله ای ابوذر و رسالت

زاهدان/ ٨٠٠٠ پرس غذای گرم در روز عید غدیر بین مردم، نیازمندان و آسیب دیده گان از ویروس کرونا در ٨ نقطه از مناطق حاشیه شهر زاهدان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۳۲۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

مهدی خوبانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: همزمان با عید سعید غدیر عیدالله‌الاکبر خادمیاران رضوی کانون خدمت محله ای ابوذر و رسالت با محوریت آستان مقدس رضوی، خادمیاران ، گروهای جهادی، مساجد محله ای و کمیته امداد حضرت امام خمینی ره ٨٠٠٠ پرس غذای گرم را بین مردم، نیازمندان و آسیب دیده گان از ویروس کرونا در ٨ نقطه از مناطق حاشیه نشین شهر زاهدان توزیع کردند .

مدیر کانون خدمت محله ای خادمیاران رضوی ابوذر غفاری زاهدان افزود: به مناسبت روز عید سعید غدیر خم به همت خیرین و همکاری خادمیاران کانون محله ای خدمت آستان مقدس رضوی در شهر زاهدان ٨٠٠٠ پرس غذای گرم در بسته بندی های مختلف آماده و بعنوان اطعام غدیر در روز عید امامت و ولایت بین مردم، خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده و درگیر با ویروس منحوس کرونا در ٨ منطقه محروم و حاشیه شهر زاهدان توزیع گردید .

این مسئول بیان کرد: ارزش ریالی غذاهای توزیع شده بیش از ١۶٠٠ میلیون ریال بود و هدف از این کار اطعام و خدمات رسانی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده و درگیر با ویروس کرونا حاشیه شهر زاهدان و اینکه در روز عید دل خانواده های نیازمند شاد شود می باشد .

انتهای پیام /

ارسال نظرات