آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان ضمن خداحافظی با مردم، آخرین خطبه‌های نماز جمعه خود را خواند.
کد خبر: ۹۳۶۱۳۴۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ آیت‌الله شاهچراغی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر ابراز داشت: کشور ما در حفاظت فرزندان امام موسی‌بن جعفر یعنی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) و امام‌زاده یحیی (ع) است و از این رو ما به امام موسی‌بن جعفر (ع) بدهکاریم.

وی افزود: امام موسی کاظم فرمود در زمین خداوند بندگان ناشناخته دارد که خدمتگزاران مردم هستند و در قیامت در امنیت خدا هستند بنابراین لازم است همه در خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم.

امام جمعه سمنان گفت: از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سپاسگزاری می‌کنم که بنده را در نمازهای جمعه مورد لطف قرار دادند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جواب استعفای من احسان مجدد کردند و من مجددا سپاسگزار هستم.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: از مردم ولایی و شهید پرور سمنان سپاسگزارم که ۲۰ سال در سرما و گرما در نمازجمعه‌ها حضور یافتند.

وی افزود: از امام جمعه‌های موقت که در حیات هستند یا نیستند سپاسگزارم که بازوهای من بودند و در روزهایی که نمی‌توانستم با خطبه‌های قوی نماز جمعه را برپا می‌کردند.

آیت‌الله شاهچراغی گفت: از ستاد نمازجمعه، مسئول دفتر خود، آیت‌الله سید احمد خاتمی مشاور خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امامان جمعه، علما و مسئولین استان که در این سال‌ها خدمت کردند سپاسگزارم.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: مردم ولایتمدار سمنان بدانید من در مقام امامت جمعه باشم یا نباشم، تا نفس می‌کشم در خدمت شما هستم و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنم.

وی افزود: از جمعه آینده امام جمعه جدید توسط مقام معظم رهبری معرفی می‌شود و حرمت او بر همه لازم و واجب است و من هم همراه و حامی او هستم.

نماینده پیشین ولی فقیه در استان سمنان گفت: جوانان بیشتر در نماز جمعه حضور یابید و آن را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنید.

آیت‌الله شاهچراغی، پس از حجت ‌الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری با حکم رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۸۰ به سمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان منصوب شد و در ۱۵ تیر ۱۴۰۰ از این سمت استعفا داد.

رهبر معظم انقلاب در هفته جاری با استعفای ایشان موافقت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها