خبرهای داغ:
خمینی شهر
جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):
حجت الاسلام محمدی: مهم ترین پیام غدیر این است که بگوید ای مردم که از جاهلیت نجات پیدا کردید و فرهنگ طاغوتی را کنار زدید دست در دست جانشین به حق پیامبر بگذارید تا به جاهلیت عقب گرد نداشته باشید.
کد خبر: ۹۳۶۱۳۶۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) حجت الاسلام محمدرضا محمدی در جمع کارکنان سپاه خمینی شهر در حسینیه ثارالله این شهرستان گفت: اگر پیام غدیر جهانی شود، سفره طاغوت جمع می شود و دشمن نگران همین موضوع است.

وی افزود: غدیر مثل بعثت یک امر جهانی و بشری است نه قبیله ای؛ برای هدایت و نجات بشر غدیر اتفاق افتاده است مثل قیام حضرت مهدی(عج) و ظهور که جهانی است.

محمدی گفت: در خطبه غدیر هم اشاره به ظهور شده و نشان از اتصال حلقه ای این زنجیرهاست؛ دشمن دنبال جزیره ای کردن مناسبت های مذهبی هست و می خواهد هر گروهی سرگرم یکی از آن ها باشد و متصل نشوند؛ انتظار این است موضوع جهانی و بشری شود و متصل به هم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) ادامه داد: چرا در آخرین لحظات عمر پیامبر چنین اتفاقی می افتد؟ مگر نه این است که خداوند می خواهد راه سعادت را معرفی کند؟ چه با بعثت و چه با غدیر؛ همه اینها با ولایت محقق می شود و زمانی با نبوت و زمانی با ولایت فقیه.

وی هشدار داد: جبهه نفاق است که بین جریان حق و جریان باطل میدان داری کرده و می کند و ضربه زده و می زند و الان نفاق سیاسی است که با نقاب انقلابی و نقاب حق دارد ضربه می زند؛ شعار ولایت می دهد ولی ولایت گریزی می کند.

محمدی تبیین کرد:  مهم ترین پیام غدیر این است که بگوید ای مردم که از جاهلیت نجات پیدا کردید و فرهنگ طاغوتی را کنار زدید دست در دست جانشین به حق پیامبر بگذارید تا به جاهلیت عقب گرد نداشته باشید.

وی در ادامه گفت: پیام غدیر این است که حاکمیت ارزشی باید صورت بگیرد و لازمه اش تحقق حاکمیت است؛ طواغیت هم برای اهداف خود تشکیل حکومت می دهند و حال اسلام نمی خواهد بدون حاکمیت ارزشها و اهدافش را محقق کند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: خواص نه تنها دست علی(ع) که دست حاکمیت دینی را بستند و بعد از 25 سال فهمیدند که دیر شده بود. حضور مردم و تعهد الهی باعث شد که بعد از 25سال، پیام غدیر نمایان شود اگر چه نفاق فتنه خود را نمایان کرد؛ دشمن نمی خواست غدیر قد علم کند.

وی در پایان گفت: هدف دشمن ذبح کردن غدیر بود لذا نگذاشتند علی(ع) موفق شود؛ تکلیف ما نسبت به غدیر چیست؟ ارزشهای الهی را در وجود خود نهادینه کنیم؛ علی محور باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها