ساری-امام جمعه بندپی غربی بابل گفت: هرجا نیرو‌های جهای در میدان باشند، کار به خوبی پیش می رود.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۱۶
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
هرجا نیرو‌های جهای در میدان باشند، کار به خوبی پیش می‌رود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین افتتاح پروژه آبرسانی ۴ روستای بخش بند پی غربی بابل به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا عصر امروز با حضور سردار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دکتر کریمی نماینده مردم این شهرستان و دیگر مسئولین شهری برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه بندپی غربی بابل در این مراسم، ضمن تبریک عید غدیر خم، با اشاره به آبرسانی به این منطقه محروم، گفت: باید دست آن خیری که  باعث بهره برداری این پروژه بزرگ شد، را بوسید.

امام جمعه بندپی غربی به  همت و همبستگی دستگاه‌های اجرایی و قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه کربلا در بهره برداری طرح آبرسانی هم اشاره کرد و  افزود: انقلابی گری و جهادگری برای رفع مشکلات ضرروی است و  هرجا نیرو‌های جهای در میدان باشند، کار انجام می‌شود.

حجت الاسلام حاجی زاده با تصریح بر اینکه طرح آبرسانی به روال عادی، به سرانجام نمی‌رسید، ادامه داد: با کا رجهادی این پروژه در کمتر از ۵ ماه به سرانجام رسید.

امام جمعه بندپی غربی بابل با اشاره به اینکه باید خدای متعال را بابت نعمت اب سالم شکر کرد،   یادآور شد: مردم این منطقه به امید بارش باران بودند تا بتوانند از آب باران برای شرب استفاده کنند، اما امروز با افتتاح این پروژه همه مردم خوشحال شدند که باید بابت این نعمت سجده شکر بجا آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها