خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم با وجود مشکلات فراوان اقتصادی اما در انفاق و ایثار همواره جلودار هستند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی: کمیته امداد، بنیادمستضعفین و ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سالهای اخیر از توطئه ها و فتنه ها جلوگیری کرده اند.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۴۱
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی که به مناسبت میلاد امام موسی کاظم (علیه السلام) برگزار شد، ضمن تبریک ایام عید غدیر گفت: کار شما به گونه‌ای است که همواره باید شکر خدا را به جا آورید چرا که مصداق اجابت دعایی است که در دعا‌های هفته می‌خوانیم که خدایا مرا در رضای خودت بکار بگیر هستید.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امام علی (علیه السلام) که مظهر صفات الهی است، یکی از شاخصه‌های آن حضرت، همین توجه به محرومین است که سیره اهل بیت (علیه السلام) همین است، آن‌هایی که توفیق تشیع به معنی صحیح آن را گرفتند نیز همین شاخصه‌ها را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد:  در یکسال و نیم اخیر مردم مشکلات اقتصادی درگیر شدند از تحریم‌ها و سوء تدبیر‌ها گرفته تا شیوع ویروس کرونا که مشکلاتی برای بشر ایجاد کرده است که معمولا باید همکاری مردم با دستگاه‌های کمک رسان کاهش پیدا می‌کرد، اما امروز می‌بینید نه تنها در بازه‌های خاص بلکه در طول سال همواره در مسائل انفاق و ایثار جلودار هستند.

وی خطاب به کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: شما مسئولین که فرماندهان این جبهه هستید موفق اید، کمیته امداد، بنیاد مستضعفین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مسئولین رده بالای آن انسان‌های شایسته‌ای هستند و زیر مجموعه آن فعال اند و بسیار کار‌های بزرگی انجام داده اند به طوری که توطئه‌های آیه‌های یأس و براندازی نظام را خنثی کردند.

امام جمعه بیرجند افزود: گزارش انواع کمک‌ها برای قشر‌های مختلف نیازمند و یتیم ظرف ۱۰ دقیقه انجام می‌شود، اما ارزش آن کمک‌ها را نمی‌توان به این سادگی بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین  عبادی در درپایان خاطر نشان کرد: در جریان‌هایی که بیش از ۷۰ سال است که صهیونیست‌ها برای کشور‌های اسلامی دیده اند و آن شعار انحرافی “فرزند کمتر زندگی بهتر” باید افرادی که نسبت به فرزند آوری تلاش می‌کنند را حمایت بیشتری کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار