نبریز- امام‌ جمعه اهر با بیان اینکه واقعه «غدیر» نشان‌دهنده عظمت و بزرگی ولایت است، گفت: شهدا و ایثارگران نیز با تأسی از پیام غدیر، ولایتمداری خود را به بهترین نحو ممکن اثبات کردند.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۵۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج لط آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام جواد حاجی‌زاد در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران سادات، این خانواده‌های معظم را عزیز همه مردم خواند و اظهار داشت: شما در نزد مردم از جایگاه و منزلت بسیار والایی برخوردار هستید.

وی با گرامیداشت عید سعید غدیر، گفت: عید سعید غدیر، عید مودت و برادری بوده و در این روز خداوند متعال دین خود را با امامت حضرت علی (ع) تکمیل کرد.

حجت الاسلام حاجی‌زاده با بیان اینکه واقعه غدیر نشان‌دهنده عظمت و بزرگی ولایت است، تصریح کرد: شهدا و ایثارگران نیز با تأسی از پیام غدیر، ولایتمداری خود را به بهترین نحو ممکن اثبات کردند.

در این دیدارها که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر، جانشین سپاه  اهر و رئیس آموزشکده کشاورزی و منابع طبیعی نیز حضور داشتند، با خانواده‌های شهدای سادات «میرصمد حسینی»، «محمدعلی دولگر»، «رسول عبادی» و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس «میروالح موسوی» دیدار  شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها