مدیر کارخانه حجاب شهرکرد واردات پارچه های بی کیفیت را از موانع تولید دانست و خواستار آگاهی مردم برای استفاده از محصولات باکیفیت تولید داخل شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۵۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اردوی رسانه ای با همکاری بسیج رسانه، روابط عمومی سپاه استان، بسیج مهندسین صنعت، بسیج کارخانجات و کارگری در راستای تحقق شعار سال با مضمون« تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»  در کارخانه تولید چادر مشکی حجاب شهرکرد برگزار شد.

مهندس محمدحسن میری، میدر کارخانه حجاب شهرکرد در جمع فعالان رسانه ای با اشاره به تاریخچه شروع فعالیت این واحد تولیدی از سال 1395، کیفیت بالا و قیمت پایین را دو ویژگی محصولات این کارخانه دانست که باعث اقبال خوبی از سوی مشتریان شده است.

مهندس میری افزود: تولید اسمی این شرکت 10میلیون متر در سال بوده و خوشبختانه با افزایش ظرفیت که داریم این عدد در حال حاضر به 16میلیون متر افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: می توانیم بگوییم کارخانه حجاب شهرکرد، تنها کارخانه چادر مشکی فعال در داخل کشور  و حتی خاورمیانه است.

میری با اشاره به تولید انواع و اقسام پارچه چادر مشکی در این کارخانه، از ورود پارچه های بی کیفیت بسیار ارزان به داخل بازار گلایه کرد و افزود: خواهش ما از مردم ایران این است که پارچه ما را آزمایش کنند و مقایسه کنند و از محصولات خارجی با قیمت پایین و کیفیت خیلی ناچیز استفاده نکنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هم در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به نامگذاری سال 1400 تحت عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» توسط مقام معظم رهبری، همچنین با توجه به برنامه های سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در هفته حجاب و عفاف، طرح بازدید از کارخانه حجاب شهرکرد با حضور خبرنگاران بسیجی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار البرز لـله گانی افزود: هدف ما از این بازدید رسانه ای ، آشنایی بیشتر خبرنگاران با محصولات متنوع و باکیفیت این کارخانه و معرفی آن در بحث استانی، ملی و بین المللی است.

وی ادامه داد:  متأسفانه در بحث حجاب و عفاف کمتر به محصولات داخلی توجه شده و طی بازدیدی که انجام شد، مشاهده کردیم انواع و اقسام محصولات در برندهای مختلف با کیفیت بین المللی حتی بالاتر از استانداردهای ملی تولید می شود، اما متأسفانه با توجه به نبود بحث تبلیغات مؤثر در بحث مدیریت این کارخانه شاید میزان آگاهی مردم از محصولات کم است.

لـله گانی گفت: هدف دیگر از بازدید فعالان رسانه ای از کارخانه حجاب شهرکرد، رساندن مشکلات و موانع در بحث تولید به گوش مسئولان استانی و کشوری است که امیدواریم ان شاءالله با کارهایی  که انجام می شود شاهد شکوفایی و روق بیش از پیش این کارخانه و دیگر واحدهای تولیدی استان و کشور باشیم.

گفتنی است؛ فروشگاهی برای فروش محصولات کارخانه حجاب شهرکرد در این واحد مستقر است و همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق سایت hejabtextile.ir برای خرید محصول، سفارشات خود را ثبت کنند.

ارسال نظرات