معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی:

61 هزار و 506 نیکوکار حامی 14 هزار و 492 کودک در آذربایجان شرقی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: 61 هزار و 506 نیکوکار سرپرستی معنوی 14 هزار و 492 کودک یتیم و محسنین را بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۵۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یونس فاتح خاطر نشان کرد: طرح اکرام شامل کودکان بی‌سرپرست و طرح محسنین شامل کودکان دارای سرپرست ناتوان می باشد که زیر چتر حمایتی کمیته امداد و حامیان نیکوکار هستند.

وی افزود: حامیان فرزندان آسمانی در این استان در 4 ماهه نخست امسال بالغ بر 261 میلیارد ریال به حساب فرزندان معنوی واریز کردند.

فاتح ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون متوسط سرانه ماهیانه پرداختی حامیان نیک اندیش استان برای فرزندان یتیم حدود 10 میلیون ریال و برای فرزندان محسنین حدود پنج میلیون ریال بوده و ما قدردان این عزیزان هستیم.

وی اضافه کرد: عموم مردم و خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه ضمن حمایت از سرمایه های اجتماعی و جلوگیری از بین نسلی شدن فقر، از ثمرات معنوی آن نیز برخوردار شوند.

فاتح با بیان اینکه بستر آسان الکترونیکی برای پرداخت حامیان فراهم‌ است، تأکید کرد: کمک‌های مردم و خیران مستقیم به‌ حساب فرزند معنوی آنها واریز می‌شود و متقاضیان مشارکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir در این طرح ثبت نام کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین از برنامه‌های موفق کمیته امداد امام خمینی(ره) است که در این راستا تامین نیازهای معیشتی، تحصیلی و درمانی کودکان توسط خیران انجام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار