کمبود آب شرب در سطح کشور و بالتبع استان اردبیل از ماه‌های گذشته به یکی از معضلات اساسی تبدیل شده که به همین منظور با اقدامات جهادی سپاه اقدامات خوبی در مناطق محروم و مرزی رقم می‌خورد.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۵۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

تداوم پویش نهضت آبرسانی از اردبیل تا خوزستان / سپاه در رفع کمبود آب شرب مردم مناطق محروم پیشتازی کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، کمبود آب شرب در سطح کشور و بالتبع استان اردبیل از ماه‌های گذشته به یکی از معضلات اساسی تبدیل شده که به همین منظور با اقدامات جهادی سپاه اقدامات خوبی در مناطق محروم و مرزی رقم می‌خورد و با اجرای پویش نهضت آبرسانی تاکنون اقدامات قابل توجهی در استان اردبیل به انجام رسیده است.

همدلی و همیاری سپاه همگام با مردم تمامی ندارد و از اردبیل تا خوزستان هیچ مرزی نمی‌شناسد، به طوری که از شمالی‌ترین استان به جنوبی‌ترین استان‌ها هم کمک‌رسانی‌ها با جدیت تداوم دارد تا هر چه سریع‌تر مشکل کمبود آب در مناطق محروم کشور برطرف و دغدغه‌مندی مردم در این زمینه به حدأقل برسد.

 آبرسانی به 92 روستای اردبیل انجام یافت 

در این باره سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کمک مومنانه و تداوم آن با پویش نهضت آبرسانی در استان اردبیل اقدامات قابل توجهی در حال انجام است تا هر چه سریع‌تر مشکل آب آشامیدنی مردم برطرف شود.

وی افزود: با توجه به این که روستاها و شهرستان‌های ما با کمبود آب شرب در وضعیت شدید مواجه بودند بنابراین در شهرستان‌های محروم استان با کمک گروه‌های جهادی و سپاه استان شاهد آبرسانی هستیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر به 92 روستای استان، 29 هزار و 978 نفر با 368 تانکر آبرسانی در حدود دو میلیون لیتر آب رسانده‌ایم که این نهضت با جدیت ادامه دارد و در ادامه اجرای این طرح یک تریلی آب معدنی به گرمی و یک تریلی آب معدنی به اصلاندوز ارسال شده و دو کامیون و یک تریلی امروز روانه استان خوزستان خواهد شد.

تلاش سپاه در تمامی عرصه‌ها به خودی خود بسیار حائز اهمیت بوده، اما جا دارد مسئولان و دولتمردان نیز درگیری و جنگ مردم با کمبود آب شرب را با جدیت مورد توجه قرار داده و به جای وعده و شعار اقدامات عملی انجام دهند تا فقر تشنگی گریبانگیر مردم کشورمان نباشد.

جهت دانلود خبر کلیک کنید

ارسال نظرات