بازگشت قهرمانانه فروغی به ایران با لباس پرستاری

قهرمان المپیک: این مدال به دلیل لبخند مردم ارزش دارد

جواد فروغی دارنده مدال طلای تیراندازی المپیک 2020 توکیو صبح امروز به وطن بازگشت.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۶۸
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، صبح امروز جواد فروغی، هانیه رستمیان، نصر اصفهانی و علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، نازنین ملایی و افشین فرزام از رشته قایقرانی و فرزانه فصیحی دونده زنان در میان استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک؛ سازمان بسیج ورزشکاران و فدراسیون‌های تیراندازی، قایقرانی و دوومیدانی و خانواده‌های قهرمانان وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند.
گروهی از پرستاران کشور نیز در حالیکه جواد فروغی لباس پرستاری بر تن کرده بود با اهدای گل از وی و دیگر ورزشکاران بازگشتی کشورمان استقبال کردند.
جواد فروغی تیرانداز طلایی ایران در بازیهای المپیک توکیو در فرودگاه گفت: این استقبال دچار شرمندگی من شد چرا که خیلی از دوستان، آشنایان و خانواده به استقبال من آمدند.
او در واکنش به ورودش با لباس پرستاری گفت: افتخار می کنم که این لباس را پوشیده ام و بارها تاکید کرده ام که اگر قرار است به افتخاری بنازم به خدمت به مردم نازیده و به لباس پرستاری افتخار می کنم. اول به لباس پرستاری افتخار می کنم و بعد به لباس ورزش.
فروغی درباره کسب مدال طلا گفت: شور و شوق مردم ارزش واقعی این مدال را می رساند. تاکید می کنم مدال طلا به دلیل شور و شوق و لبخند مردم ارزش دارد. این مدال را به رهبر معظم انقلاب و مردم خوزستان تقدیم می کنم.

 

قهرمان المپیک: این مدال به دلیل لبخند مردم ارزش دارد

قهرمان المپیک: این مدال به دلیل لبخند مردم ارزش دارد

ارسال نظرات
آخرین اخبار