فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد گفت: در روزعید غدیرخم ۱۳۰۰ پرس غذای گرم توسط گروه جهادی شهید محسن حججی بهاباد طبخ و بین نیازمندان واقشار آسیب دیده از کرونا درسطح شهرستان بهاباد توزیع گردید.
کد خبر: ۹۳۶۱۷۹۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سروان پاسدار مهدی رضاپور فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد درگفتگو با خبرنگار بسیج در بهاباد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما که در مناسبت‌های مختلف هم انجام می‌شود طبخ و توزیع غذا در بین خانواده‌های نیازمند است که به مناسبت عید غدیر هم یک هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم توسط گروه جهادی شهید محسن حججی بهاباد طبخ و توزیع شد.
رضاپورهدف از اجرای این برنامه را کمک و یاری رساندن به محرومین و ترویج فرهنگ همدلی دانست و بیان کرد: این برنامه با همکاری بسیجیان جهادگر حوزه شهید محلاتی، حوزه کوثر، حوزه شهید شوشتری، خیرین بهابادی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد وبنیاد علوی انجام گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و ضرورت حمایت از مستمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا، طرح اطعام کریمانه با طبخ و توزیع در میان نیازمندان شهرستان بهاباد صورت گرفت.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد با بیان اینکه این کار با کمک گروه جهادی شهید محسن حججی بهاباد و با همکاری بسیج سازندگی صورت گرفته است گفت:: نیازمندان و مستمندان در جامعه ما، ولی نعمتان انقلاب هستند و باید به گونه‌ای به آن‌ها کمک شود تا شخصیت آن‌ها آسیب نبیند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات