مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:

مشارکت مردم استان مرکزی در عید سعید قربان به بیش از 8 میلیاردو 700 میلیون تومان رسید

مومنی گفت: مردم استان مرکزی در عید سعید قربان نذورات و قربانی خود را با اعتبار بیش از هشت میلیاردو 700 میلیون تومان به نیازمندان اهداء کردند.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۱۷
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه عید قربان ، عید ایثار و بندگی خالصانه است ، گفت : مردم خیر و نیکوکار استان در روز عید سعید قربان همانند سال گذشته گوشت قربانی و نذورات خود را از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان به دست نیازمندان رساندند.

وی افزود: مردم استان مرکزی در عید سعید قربان نذورات و قربانی خود با اعتبار بیش از هشت میلیاردو 700 میلیون تومان به نیازمندان اهداء کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های مورد حمایت توزیع می‌کند ، اظهار داشت: امسال نیز با همکاری ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات جمع‌آوری وبه نیازمندان واقعی اختصاص یافت.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در پایان اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نذر‌های قربانی خیران با اولویت خانوار‌های سالمند، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوار‌های دارای بیمار صعب‌العلاج توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات