بازدید مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از هنگ مرزی آستارا

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با قدردانی از زحمات مرزبانان در کشور گفت: مرزبانان سربازان غیور جمهودی اسلامی بوده که از جان خود بعضا گذشته و اجازه ورود هیچ دشمنی را به کشور نداده‌اند.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۴۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با حضور در شهرستان آستارا از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان آستارا، از مرز ریلی آستارا_آستارای کشور آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

جحت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان آستارا یکی از نقاط مهم ترانزیتی در کشور است، اظهار کرد: آستارا به دلیل هم مرز بودن با برخی از کشور‌های حاشیه خزر و اوراسیا به لحاظ اقتصادی نقش مهمی در توسعه گیلان و کشور داشته و در این راه نقش مرزبانان در جلوگیری از قاچاق و حفاظت از مرز بسیار مهم است.

وی با قدردانی از زحمات مرزبانان در کشور گفت: مرزبانان سربازان غیور جمهودی اسلامی بوده که از جان خود بعضا گذشته و اجازه ورود هیچ دشمنی را به کشور نداده و تا پای جان در راستای ارتقای امنیت مرز‌های کشور گام بر می‌دارند.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نقش مردم در دکترین امنیتی جمهوری اسلامی را بسیار مهم دانست و افزود: آن‌چه که تاکنون مانع تکرار اتفاقات افغانستان، عراق و لیبی در ایران شده مردمی‌بودن نظام بوده است.

محمدی از سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی به عنوان امنیت‌آفرین و زینت کشور یاد کرد و گفت: در زمستان، تابستان، نوروز و اربعین این ناجاست که باید حفظ امنیت کند و همزمان باید در میدان مبارزه با مافیا‌های قدرت، موادمخدر و آسیب‌های اجتماعی نیز حضور یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات