خبرهای داغ:
منتخب ششمین دوره شورای شهر همدان:

کار شورای شهر ترسیم خط و مشی است/ نباید وارد عرصه‌های شعاری شویم

همدان- منتخب ششمین دوره شورای شهر همدان با بیان اینکه کار شورای شهر ترسیم خط و مشی است، گفت: شهردار به طور قطع باید بومی باشد چرا که ما توانمندی‌هایی را در شهر داریم که باید کاربردی شود.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۴۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

کار شورای شهر ترسیم خط و مشی است/ نباید وارد عرصه‌های شعاری شویمبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر نظری در نشست تخصصی شاخصه‌های انتخاب شهردار در تالار قرآن همدان اظهار داشت: در شهر برای اداره شهر نمی‌توان آکادمی فکر کرد.

وی با بیان اینکه آکادمی شامل تئوری‌ها است، افزود: این آکادمی باید راهبردی شود و از نظرات متخصصین و افراد باتجربه استفاده شود و تدوین کنیم، پس از تدوین به شهردار ابلاغ شود که هر کدام اجرایی است اجرا شود و هر کدام اجرایی نیست بررسی‌های لازم روی آن صورت گیرد.

منتخب ششمین دوره شورای شهر همدان افزود: تبلیغات انتخابات با اداره شهر فرق دارد و اهرم‌ها و نکاتی لازم است در آنجا بکار گیریم تا بتوانیم شهر را اداره کنیم، اداره شهر برای ما گران تمام می‌شود.

وی ادامه داد: لازمه‌ اداره شهر این است که از مدیران کارآمد و باتجربه که شهر را اداره کرده‌اند بهره گرفت تا بتوانیم آن مطلوب خود را به دست آوریم.

نظری با بیان اینکه باید از شعار دادن پرهیز کنیم، گفت: ما نباید وارد عرصه‌های شعاری شویم چراکه در شعارها بسیاری از اوقات در مردم ایجاد توقع می‌کنیم، ایجاد توقع در بسیاری از مواقع ضعف مدیریت را می‌رساند بنابراین باید با پشتوانه علمی و مالی خود سنجید و اگر توانستیم این دو را باهم ادغام کنیم نتیجه مطلوب را حاصل کردیم.

وی با اشاره به اینکه باید شهردار کارآمدی در رأس کار قرار دهیم، ابراز داشت: کار شورای شهر ترسیم خط و مشی است ما باید دقیق خط و مشی را ترسیم کنیم تا بتوانیم کار خود را اعمال کنیم، شهردار به طور قطع باید بومی باشد چرا که ما توانمندی‌هایی را در شهر داریم که باید کاربردی شود.

منتخب ششمین دوره شورای شهر همدان تصریح کرد: ما باید به توانمندی‌ها چه در شورا و چه در شهر توجه داشته باشیم و از آن بهره بگیریم، اگر توانستیم این کار را انجام دهیم نتایج خوبی به دست خواهیم آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات