خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان: عمل به آرمان های دفاع مقدس و شهداء یک اصول اساسی است و جای آن در امورات زندگی و کاری ما بسیار خالی است و ما در این موضوع غفلت کردیم
کد خبر: ۹۳۶۱۸۶۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

عمل به آرمان های دفاع مقدس و آرمان های شهدا یک اصول اساسی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در دومین جلسه هماهنگی اجلاسیه گرامیداشت چهار هزار شهید استان اظهار داشت: دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در سال ۱۴۰۵ برگزار خواهد شد.

وی گفت: بنای برگزاری مراسمات اجلاسیه در کشور ۱۰ ساله است و از آنجایی که سال ۹۵ نخستین اجلاسیه را برگزار کردیم کمیته های مربوطه را برای دومین اجلاسیه در سال ۱۴۰۵ برنامه ریزی و کار خود را شروع خواهند کرد.

سردار ملک شاهکوهی: پایان کار و مأموریت ما در اجلاسیه سال ۱۴۰۵ خواهد بود به همین علت کمیته های مربوطه از همین امسال فعالیت های خود را به صورت جدی شروع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در راستای اجلاسیه ۴۰۰۰ شهید استان باید زیر ساخت های آن آماده و پایه ریزی شود و ماموریت های اولویت دار از قبیل ساخت و افتتاح المان های شهدا، تاریخ شفاهی و باغ موزه دفاع مقدس و... پیگیری شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: عمل به آرمان های دفاع مقدس و شهداء یک اصول اساسی است و جای آن در امورات زندگی و کاری ما بسیار خالی است و ما در این موضوع غفلت کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها