رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه:

جامعه نیازمند تکریم یادگاران دفاع مقدس است

تبریز-رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه گفت: جامعه نیازمند تکریم و تجلیل یادگاران دوران دفاع مقدس است تا نسل جوان با سیره شهدا و رزمندگان آشنا شده و بدانند عزت و آزادی و امنیت خود را مدیون چه کسانی هستند.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۸۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سلمان اسلامی در حاشیه طرح خاطره‌نگاری والدین معظم شهدا با عنوان «اسناد افتخار»، اظهار داشت: والدین شهدا گنجینه‌های این نظام و اسناد افتخار این کشور هستند و ضبط چنین برنامه‌هایی در جهت انتقال درس ایثار، فداکاری و ایستادگی به جامعه است.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در حال حاضر، ثبت و ضبط خاطرات این عزیزان در خصوص شهدا و ایثارگران است تا با تولید آثار فرهنگی و هنری، حماسه رزمندگان دوران دفاع مقدس در تاریخ این مرزوبوم برای همیشه ماندگار شود.

اسلامی افزود: جامعه اسلامی ما نیازمند تکریم و تجلیل یادگاران دوران دفاع مقدس است تا نسل جوان با سیره شهدا و رزمندگان کشورمان آشنا شده و بدانند عزت و آزادی و امنیت امروز خود را مدیون چه کسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌هایی با عنوان اسناد افتخار و بازگویی خاطرات والدین معظم شهدا در جهت انتقال درس ایثار و فداکاری به جامعه و در بین نسل جوان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار