خبرهای داغ:
در مراسم معارفه فرمانده ناحیه میامی؛

ولی فقیه ستون اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

میامی _ فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مراسم معارفه فرمانده ناحیه میامی گفت :ولی فقیه ستون اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۸۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه میامی تاکید کرد: با توجه به اینکه انتشار و حفظ دین اسلام از مولفه‌های مهم ایمان به شمار می رود تصریح کرد: از مهمترین اعمال معنوی جهاد در فی سبیل الله است که از این منظر بسیاری اقدامات بسیج و سپاه مانند رزمایش مواسات از نمودهای بارز می باشد، که اکنون شاهد موفقیت‌ی در استان سمنان هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج به دستور بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی تدوین شده و نمونه مصداقی در جهان ندارد گفت:این اجتماع مردمی در خدمت ولایت فقیه و مردم در کلیه عرصه ها خدمت می کند و ستون های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همین راستا استوار است.

دامغانی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص تلاش های دشمنان در جهت کاهش حضور در انتخابات اضافه کرد: دشمنان این نام که سعی می کردند مشارکت در انتخابات را کاهش دهند، با حضور حداکثری مردم انقلابی ایران اسلامی توانستند نقشه های آنان برملا سازند.

وی با بیان اینکه از احداث استخر سرپوشیده میامی چند سالی می گذرد ولی تا کنون این پروژه تکمیل نشده بیان کرد: براساس اقداماتی که در این پروژه صورت گرفت،امیدواریم که در هفته دولت شاهد افتتاح این استخر باشیم ، اما به دلیل شرایط کرونایی کشور متاسفانه با عدم استفاده مردمی آن مواجه هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها