خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار خبر داد
بهار-مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار از اجرای طرح «هر خانه، یک پرچم» توسط پایگاه کوثر بهار در دهه امامت و ولایت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۴۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

اجرای طرح «هر خانه، یک پرچم» توسط پایگاه کوثر بهارطاهره رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اجرای طرح «هر خانه، یک پرچم» اظهار داشت: جهادگران هیئت حضرت زینب(س) و پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر اقدام به تهیه و دوخت ۷۰ عدد پرچم و توزیع بین اهالی و نصب در معابر روستای حسین‌آباد عاشوری کردند.

وی عنوان کرد اعضای حلقه صالحین سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» نیز در حرکتی خودجوش ۲۲۰ بسته مشکل‌گشا در کاروان شادی غدیر آماده و توزیع کردند.

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار با اشاره به اهمیت غدیر و توصیه بزرگان به بزرگداشت این عید گفت: با هدف تبلیغ و تبریک عید سعید غدیر ۳۰ عدد پوستر غدیر توسط پایگاه کوثر با همراهی حجت الاسلام حسنی امام جماعت روستا و  عبدلی از اعضای شورای اسلامی بین مغازه‌داران و کسبه روستای حسین آباد عاشوری توزیع شد.

وی افزود: جشن باشکوه عید سعید غدیر، عیدالله اکبر نیز با اتحاد و همبستگی محبین امیرالمومنین(ع) در دیار شهیدپرور حسین آبادعاشوری با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع مولودی‌خوانی، سخنرانی و اجرای زیبای گروه همخوانی رهروان ولایت در حسینیه صاحب الزمان(عج) روستا برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات