خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار خبر داد
بهار-مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار گفت: این پایگاه با برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح حلقات صالحین با محوریت غدیر از دیدگاه ائمه اطهار (ع) در این راستای تبلیغ و ترویج بزرگداشت عید غدیر اقدام کرده است.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۶۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

برگزاری نشست‌های بصیرتی حلقات صالحین با محوریت غدیرکبری بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار عید ولایت و امامت را از مهمترین اعیاد برشمرد و اظهار داشت: در راستای بزرگداشت این ایام پایگاه شهیده موسوی برنامه‌های فرهنگی متنوعی را به همت بسیجیان و خیرین بسیجی در سطح روستای آبرومند برگزار کرده است.

وی عنوان کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت برنامه پیاده‌روی خواهران بسیجی با شعار «من علی(ع) را دوست دارم» برگزار شد و همچنین باحضور پر شور خواهران بسیجی، مراسم قرائت دعای ندبه و غبارروبی مزار شهدای روستای آبرومند و تجدید میثاق با شهدا اجرا شد.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار گفت: مراسم سه‌شنبه‌های مهدوی نیز در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) آبرومند با حضور مهدی یاوران برگزار و ۱۴ هزار شاخه گل صلوات نذر قدم‌های یوسف فاطمه زهرا(س) ختم شد.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغ و ترویج بزرگداشت عید غدیر یکی از رسالت‌های شیعیان است و پایگاه شهیده موسوی نیز با برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح حلقات صالحین با محوریت غدیر از دیدگاه ائمه اطهار (ع) در این راستا اقدام کرده است.

ارسال نظرات