خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

امروز انقلاب اسلامی قدرتمند‌تر از هر زمانی است/سپاه در بُعد مکتبی حرف اول را می‌زند

تویسرکان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز انقلاب اسلامی قدرتمند‌تر از هر زمانی است.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۸۴
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

امروز انقلاب اسلامی قدرتمند‌تر از هر زمانی است/سپاه در بعد مکتبی و سالم بودن حرف اول را می‌زندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در آیین تکریم و معارفه مشترک فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سپاه ناحیه تویسرکان برگزار شد، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی قدرتمند‌تر از هر زمانی است، به شکلی که آمریکا از منطقه فرار می‌کند در حالی که رویای تشکیل قدرت بزرگ خاورمیانه را داشت.

وی بیان کرد: سپاه در بعد مکتبی و سالم بودن حرف اول را می‌زند، بر همین اساس آمریکا از سپاه می‌ترسد.

*رمز پیروزی امروز ملت ایران نیز تبعیت از ولایت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه پیامبر(ص) از هر فرصتی برای معرفی امامت و ولایت استفاده می‌کردند، اظهار کرد: بالاترین اوج ولایت در غدیر بود و رمز پیروزی امروز ملت ایران نیز تبعیت از ولایت است.

امام جمعه تویسرکان نیز در ادامه با بیان اینکه نماز جمعه و جماعت بهترین بستر برای حضور مسئولین در جمع مردم است، گفت: حفظ تمامیت ارضی، امنیت و استقلال کشور مرهون خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار است.

حجت الاسلام مرتضی موحدی عنوان کرد: نماز جمعه به لحاظ سیاسی معجزه‌ای است که مومنین را در نقاط مختلف دور هم جمع می‌کند و بهترین فرصت برای حضور مسئولین در بین مردم است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار