فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

حفاظت از جنگل‌های مازندران با کمک سپاه و بسیج

ساری-فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تفاهم نامه بسیج مستضعفین و اداره کل منابع طبیعی استان‌های شمال کشور گفت: ان شاالله بتوانیم با کمک منابع طبیعی و با هم افزایی بسیج و سپاه از قاچاق چوب جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۹۳۶۲۰۲۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷

حفاظت از جنگل‌های مازندران با کمک سپاه و بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان چالوس؛ جلسه ای  پیرامون حفاظت و صیانت از جنگل‌های شمال کشور در منطقه غرب استان مازندران با حضور مدیران ادارات منابع طبیعی غرب استان و همچنین فرماندهان سپاه در منطقه غرب استان با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا برگزار شد.

سردار مسلمی در این جلسه با  اشاره به تفاهم نامه بسیج مستضعفین و اداره کل منابع طبیعی استان‌های شمال کشور گفت: ان شاالله بتوانیم با کمک منابع طبیعی در شهرستان‌ها و با هم افزایی بسیج و سپاه از قاچاق چوب جلوگیری کرده و همچنین  در بحران‌های به وجود آمده از جمله آتش سوزی و سیل به منابع طبیعی کمک کنیم.

فرمانده سپاه کربلا  به منابع ارزشمند در جنگل‌های شمال هم  اشاره و اضافه کرد: خداوند متعال جنگل‌های با ارزشی را در اختیار مردم منطقه قرار داده و ما باید برای حفظ آن نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

حفاظت از جنگل‌های مازندران با کمک سپاه و بسیج

در ادامه عبدالرضا سنگاری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر هم  به تعامل و همکاری سپاه در این زمینه اشاره کرد و گفت: ورود سپاه و بسیج قوت قلب بزرگی برای منابع طبیعی غرب استان خواهد شد و دغدغه کمتری نسبت به قاچاق چوب خواهیم داشت.

سنگاری افزود: حفاظت و صیانت از عرصه‌هایی که روزانه با افزایش قیمت آن مواجه هستیم برای ما بسیار مشکل بوده است.

وی با بیان اینکه با ورود سپاه دست متخلفین و متصرفین منابع طبیعی بسیار کم رنگ خواهد شد، اظهار کرد: منابع طبیعی با تمام قوا در خدمت بسیج و سپاه است تا بتوانیم خروجی خوبی در حفظ و حراست از منابع طبیعی در سال جاری داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها