پیام تشکر سردار کریمیان از مسئولین و مردم

سردار قدرت الله کریمیان ، جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با صدور پیامی از ابراز لطف و عنایت مردم و مسولین تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۶۲۰۹۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

متن پیام به این شرح است:

      بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند را شاکر و سپاسگذارم که حیات ما را در دوران تجلی و ظهور حکومت اسلام ناب محمدی(ص) به دست معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و دوران زمامداری خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) قرار داد و توفیق خدمت در لباس مقدس پاسداری با تاسی به بزرگ پرچمدار دشت کربلا حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  نصیب مان شد.

 اکنون که با عنایت فرمانده کل سپاه و تصویب فرماندهی معظم کل قوا مفتخر به دریافت درجه سرتیپ دومی شده ام ، از درگاه خداوند منان می خواهم که به مدد پاکان و مقربان درگاهش و به فیض ارواح انبیاء و ائمه اطهار علیهم السلام و روح مطهر شهیدان والامقام از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی ، روح ملکوتی امام عظیم الشان رضوان الله تعالی علیه ، شهدای مظلوم مدافع حرم بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، و به حرمت خون پاک سه هزار شهید استان ایلام ما را در راستای خدمت صادقانه و دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب ، خدمتگزاری به مردم ، رهنمون و موفق بدارد.

 اینجانب با نهایت فروتنی و به رسم ادب بر خود فرض می دانم که از بذل محبت و عنایت نماینده محترم ولی فقیه در استان ، استاندار ایلام ، نمایندگان محترم مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ، ائمه جمعه و جماعات شهرستانها، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسولان ادارات و نهادها و ارگان ها ، اصحاب رسانه ، بزرگان ایلات و عشایر غیور استان، اصناف و بازاریان، آحاد مردم ولایت مدار استان ، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و بخصوص بسیجیان سلحشور و همکاران عزیزم در سپاه امیرالمؤمنین(ع) که با صدور پیام و تماس ابراز لطف و محبت کردند ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. والسلام علیکم

 

   سرتیپ دوم پاسدار قدرت الله کریمیان

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

ارسال نظرات