استاندار ایلام از تشکیل جلسه فوق العاده ستاد کرونای ایلام طی امروز سه‌شنبه ۱۲ مرداد ماه خبر داد و گفت: آژیر قرمز کرونا در سراسر استان به صدا در می آید.
کد خبر: ۹۳۶۲۱۰۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد نوذری اظهار داشت: وضعیت کرونا در استان بیش از آن چیزی که به نظر می رسد خطرناک است، بنابراین تاکید می شود مردم در این شرایط حساس مراقب سلامتی و حفظ جان خود باشند و تا حد امکان و فرونشستن این موج سهمگین در خانه بمانند.

وی خواستار به صدا درآمدن آژیر قرمز کرونا در استان برای در امان ماندن مردم از این خطر شد و گفت: بر اساس گزارش های موجود از وضعیت کرونا در استان اعلام می شود که این شرایط تنها با کمک مردم و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در مراکز تجمع، مراسمات و دورهمی های خانوادگی کنترل می شود و اگر به زودی این مهم اتفاق نیافتد قطعا مهار کرونا بسیار سخت و متحمل هزینه های جانی فراوان خواهد شد.

استاندار ایلام تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان بسیار ضعیف است و اگر این روند تداوم یابد، وضعیت بسیار خطرناکی را در پیش خواهیم داشت.

وی عادی انگاری نسبت به وضعیت کرونا را در استان موجب بالا رفتن آمار مبتلایان ذکر کرد و افزود: مردم باید برای حفظ سلامت خود و خانواده پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد بالا رفتن میزان مرگ و میر کرونایی در استان نباشیم.

به دلیل شرایط حساس استان در وضعیت کرونا، به دستور استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۱۲ مرداد ماه نشست فوق‌العاده ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار می شود.

هفت شهرستان ایلام، دره شهر، آبدانان، دهلران، مهران و چوار در وضعیت قرمز و بدره در وضعیت نارنجی قرار دارد.

ارسال نظرات