تبریز- فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان گفت: ارتش همیشه در جای جای ایران اسلامی جلوتر از مسئولان منطقه وارد عمل شده و در تمام عرصه‌ها با همه قدرت ثابت کرده است که برابر منویات رهبر انقلاب فدایی ملت ایران هستیم.
کد خبر: ۹۳۶۲۱۳۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «امیر شفیعی» در آیین بهره‌برداری از مجموعه تاریخی و فرهنگی باغشمال، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که حرکات خودش را بر اساس منویات حضرت آقا تنظیم کرده و بر روی ریل ولایت حرکت کند.

وی افزود: در گذشته این مکان مقدس جایی بود که درجه داران و افسران آموزش‌های مختلف را می‌دیدند و در هشت سال دفاع مقدس از تمامیت ارضی ما دفاع می‌کردند و هم اکنون نیز به مکان مقدس دیگری تبدیل شده است. افتخار داریم در لباس مقدس ارتش در همه عرصه‌ها پیشقدم باشیم؛ چرا که دستور ولی امرمان است و باید اجرا گردد.

امیر شفیعی اضافه کرد: امروز مطمئن هستم ارواح طیبه شهدا از تک تک ما رضایت کامل دارند؛ چرا که این مکان مقدس به یک مکان مقدس دیگر تبدیل شده که دغدغه مقام معظم رهبری است. با ایجاد فضای پرنشاط برای مردم و جوانان که امروز شاهد آن هستیم یک برگ زرین دیگر در تاریخچه ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شد. ارتش جمهوری اسلامی با قدرت پشتیبان ولایت است و در این راه از تمام داشته‌های خود خواهیم گذشت و فدایی ملت هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها