خبرهای داغ:

مرکز واکسیناسیون کرونا «سازمان بسیج جامعه پزشکی» در شهر پردیسان افتتاح شد

مرکز واکسیناسیون سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم امروز طی مراسمی با حضور استاندار قم افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۱۹۵
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
مرکز واکسیناسیون کرونا «سازمان بسیج جامعه پزشکی» در شهر پردیسان افتتاح شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی با حضور بهرام سرمست استاندار قم، دکتر سیامک محبی رئیس شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی و دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مرکز واکسیناسیون کرونا در بلوار آزادی شهر پردیسان افتتاح شد.
این مرکز به عنوان اولین مرکز متمرکز واکسن سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علی آبی طالب (ع) بوده که از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ فعال می‌باشد.

قرار است طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، گروه‌های هدف دریافت واکسن به این مرکز مراجعه و خدمات واکسیناسیون را دریافت کنند.

ابوالفضل چهره نما مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی در حاشیه این مراسم گفت: در ایام شیوع کرونا بسیج و سپاه همراه همیشگی برای عبور از این بحران بودند و لازم است مردم واکسیناسیون کرونا را جدی بگیرند.

وی افزود: از روز نخست شیوع کرونا تمام دستگاه‌ها با همدلی و هماهنگی سعی بر این داشتند تا بتوانیم از این بحران هم عبور کنیم؛ بحرانی که با توجه به تحریم‌های اقتصادی مسائل عدیده‌ای به همراه داشت.

چهره نما تاکید کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی قم از همان روز‌های اول با تمام قوا و نیرو‌های متعهد و مسئولیت پذیر خود با وجود خستگی شدید بخاطر فشار‌های کاری در محل کار خود، در خدمت عموم مردم جهت ریشه کنی این ویروس منحوس به میدان آمد.

وی گفت: توسعه مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا، به همت سپاه و بسیج می‌تواند روند واکسینه شدن شهروندان در برابر ویروس کرونا را شتاب بخشد چراکه هر فردی که از مرگ نجات یابد، «حسنه» است.

انتهای پیام/ فرزانه
ارسال نظرات