فرمانده سپاه ناحیه بردسکن

توزیع 300 بسته معیشتی بین معسرین در شهرستان بردسکن

از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون تعداد ۴۵۰۰ بسته‌معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان بین معسرین در سطح شهرستان بردسکن به عدالت بین خانواده های معسرین و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۶۲۲۱۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ علیرضا جنیدی در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون تعداد ۴۵۰۰ بسته‌معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان بین معسرین در سطح شهرستان به عدالت بین خانواده های معسرین و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

جنیدی با بیان اینکه در ایام محرم هم ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر بین معسرین توزیع خواهد شد، افزود: سپاه در حوزه های مختلف از جمله در بحث بسیج سازندگی با اولویت محرومیت زدایی پیشقدم بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن افزود: امسال هم همچون سنوات گذشته بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی شامل احیای قنوات؛ کمک به کارهای تولیدی، اعزام نیروهای جهادی به روستاهای دور دست را در الویت خود دارد.

سرهنگ علیرضا جنیدی از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبار به این ناحیه خبر داد و گفت: این مبلغ در حوزه های محرومیت زدایی و تامین آب شرب روستاها هزینه خواهد شد.

وی با اعلام اینکه سپاه آماده خدمتگزاری به محرومان جامعه و نیز کمک به دستگاه‌های دولتی است، گفت: نگاه ما رفع محرومیت زدایی از نقاط دور دست و کمک به دورترین روستاها است و توانمند سازی را نیز از برنامه‌های بسیج سازندگی شهرستان نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها