خبرهای داغ:
پیام مشترک تسلیت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان
سردار فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در پیامی مشترک،درگذشت مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسینی پدر شهیدان حسینی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۶۲۲۵۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، در پی درگذشت روحانی پرهیزگار و مجاهد، مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید رضا حسینی،پدر شهیدان سید محمد و سید محسن حسینی، سردار فدا،فرماندهی سپاه حضرت  صاحب الزمان و حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پیامی مشترک، درگذشت مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین پدر شهیدان حسینی را تسلیت گفتند.

 در این پیام آمده است:
خانواده معظم مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین ابوالشهیدین حاج سیدرضا حسینی

با کمال اندوه و افسوس،خبر ارتحال عالم ربانی،مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین ابوالشهیدین حاج سید رضا حسینی، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

عمر گرانقدر ایشان در تربیت فرزندان انقلاب و نسلی پاک سپری شد که بخشی از آن در تقدیم دو شهید سرافراز در سالهای دفاع مقدس،طلایه داری کمک های مومنانه و خیرخواهانه،منبرهای پر فیض و اقامه نماز در مسجد جامع شهر نمایان است.

عالمی که خالصانه، عزیزترین سرمایه‌های خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا ارواح مطهر آن شهیدان پاک، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند.ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و وابستگان، به روان مطهر این  عزیز سفر کرده و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستیم و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و برای بازماندگان صبر و اجر خواهانیم.

                رحمت الله صادقی                                                                                              سردار  فدا

 نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)                                     فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)

ارسال نظرات
پر بیننده ها