خبرهای داغ:
مرحله استانی بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۶۲۲۶۹
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
مرحله استانی «کنگره شعر دفاع مقدس» در قم برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرحله استانی بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس، مدافعان سلامت و شعر مقاومت بین الملل اسلامی در قم برگزار می‌شود.
محور‌های اشعار کنگره شامل مباحث عمومی مرتبط با دفاع مقدس، شهدای استان در جبهه مقاومت و دفاع از حرم و همچنین حوزه‌های دفاع مقدس و جنگ نرم، مدافعان سلامت و کودک و نوجوان می‌باشد.

علاقمندان به شرکت در مرحله استانی کنگره سراسری شعر دفاع مقدس می‌توانند حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری، اشعار خود را با ذکرمشخصات شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس و شماره تماس از طریق شماره واتساپی ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ (وحید رسولی) یا پست الکترونیکی به آدرس:
kongeresherdefa۲۳@gmail.com
و یا به نشانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، کدپستی ۳۷۱۶۹۹۰۰۰۱ ارسال نمایند؛ همچنین شماره تماس ۰۲۵۳۳۵۵۴۲۱۰ (داخلی ادبیات) جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اعلام شده است.

محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد و اشعار ارسالی نباید قبلا در نشریه و یا کتابی منتشر شده باشد؛ اشعار می‌توانند به دو صورت بومی و غیر بومی و در قالب‌های مختلف شعری سروده شده باشند؛ آثار برگزیده مرحله استانی، علاوه بر تقدیر در استان، به رقابت در مرحله کشوری نیز راه خواهند یافت.

مرحله استانی بیست و سومین کنگره شعر دفاع مقدس با محوریت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و همکاری و مشارکت کنگره ملی شهدای استان، سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیمای مرکز قم، اداره کل کتابخانه‌های عمومی، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها