خبرهای داغ:
تفاهم همکاری سازمان بسیج عشایری واداره کل نهادکتابخانه

گسترش همکاری بسیج عشایر و اداره کل نهادکتابخانه های عمومی استان بوشهر

در نشست مشترک مسئول سازمان بسیج عشایری استان بوشهر وسرپرست اداره کل نهادکتابخانه های عمومی استان تفاهم نامه همکاری میان طرفین امضا شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۶۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری سازمان بسیج عشایر از بوشهر، مسئول سازمان بسیج عشایری استان بوشهر در این آیین گفت: این تفاهم نامه در راستای آموزش و نحوه ارائه خدمات به عشایر در ابتدا بین مسئول سازمان بسیج عشایری کشورو دبیرکل نهادکتابخانه های عمومی کشور به امضا رسیده است که در راستای بومی‌سازی تعهدات، این تفاهم نامه در استان نیز بین سازمان بسیج عشایری و اداره کل نهادکتابخانه های عمومی استان به امضا رسید.

 

سرهنگ رضا حیدری راد اظهار کرد: در راستای اجرای این تفاهم نامه و هم‌افزایی بیش‌تر، طرفین ملزم به نیازسنجی و شناسایی نقاط و مراکز  عشایرنشین استان شدند که در این زمینه در روزهای آینده جلسات تخصصی بین دو مجموعه تشکیل می‌شود.
وی تصریح کرد: قشر عشایراستان در تمامی شهرستانها بیشتر به شغل دامداری وکشاورزی در حال فعالیت می باشند که غالب عشایر استان در شهرستانهای دشتی ودشتستان حضور دارند.

عباس نعمتی سرپرست اداره کل نهادکتابخانه های استان ضمن استقبال از تفاهم نامه ایجاد شده فی المابین این نهاد وبسیج عشایراستان ،پیشنهاداتی جهت ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی در بین عشایرغیور مطرح نمودند که در زمان حضور عشایر دراستان که مهرماه می باشد عملیاتی می گردد.
خانم معصومه جعفری کارشناس امور انجمن کتابخانه های استان ،ایجاد کارگاههای آموزشی برای بزرگسالان و جوانان وهمچنین برادران وخواهران را خواستار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار