خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه استان با رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان برگزار شد

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۶۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان دیدار و گفت و گو کرد.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار گفت: در سال گذشته در حوزه رزمايش مواسات حدود 320 ميليارد تومان خدمات شامل بسته هاي معيشتي و ... جمع آوري و به نيازمندان اعطا شد.

وي افزود: در خصوص توزيع جهيزيه فعاليت هاي خوبي انجام شده و در خصوص چرخه توليد و توزيع مرغ، بسيجيان فعاليت هاي بسيار خوبي داشته اند.

ايشان تصريح کرد: در خصوص ايجاد صندوق هاي قرض الحسنه اشتغال زا و حل مشکلات آب در روستاها ، بسيج سازندگي فعاليت هاي مختلفي انجام داده است و تلاش مي کنيم تا مشکلات مردم حل و فصل شود.

جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در این دیدار گفت: اتاق بازرگانی آمادگی کامل برای همکاری بیشتر با سپاه استان برای حل مشکلات مردم را دارد.

وی افزود: آب یکی از مشکلات اصلی و جدی در استان سمنان است که برای حل این مشکل باید چاره اندیشی شود.

جمعه ای تصریح کرد: واکسیناسیون کارگران باید هر چه زودتر انجام شود زیرا این افراد در معرض جدی بیماری کرونا قرار دارند.

مهدی کاشفی رئیس بسیج سازندگی استان سمنا نیز در این دیدار گفت: 500 صندوق قرض الحسنه در جهت کمک به موضوع اشتغال در استان سمنان ایجاد شده است.

وی با اشاره به فعالیت های این سازمان در جهت محرومیت زدایی تصریح کرد: اعزام تیم های پزشکی و جهادی به مناطق محروم و حل مشکلات آب روستاها از فعالیت هایی است که در جهت حل مشکلات مردم در مناطق محروم انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها