خبرهای داغ:
جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان قم با هدف آشنایی با برترین سطح فناوری از یک مجموعه صنعتی لبنی بازدید بعمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۶۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

اردوی راهیان پیشرفت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دانشجویان بسیجی استان قم در ادامه بازدید‌های یک روزه جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان از موفق‌ترین کارخانجات، شرکت ها، مجموعه‌های دانش بنیان و... با هدف آشنایی با برترین سطح فناوری و تکنولوژی موجود در استان و معرفی مجموعه‌های موفق استان به دانشجویان و نسل جدید جوان کشور در راستای القای روحیه ما می‌توانیم و اتکا به توان داخلی از یک مجموعه صنعتی لبنی بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید مهندس شرف الدین مدیر کنترل و کیفیت کارخانه بسیجیان را همراهی نمودند و از روند تعیین دام‌های سالم و عقد قرار داد با دامداری موفق استان، دریافت شیر و آزمایشات کنترل کمی و کیفی دقیق بارمیکروبی، PH شیر و... توسط آزمایشگاه کارخانه، ورود شیر تایید شده به خط تولید، انجام فرآیند پاستوریزه و همونیژه کردن شیر، فرآوری شیر براساس اولویت کارخانه به خط تولد‌های متفاوت ازجمله شیر کم چرب و پرچرب، انواع ماست: کم چرب، پرچرب، موسیر و... انواع دوغ طعم دار، انواع پنیر، خامه، وضعیت نگه داری و بسته بندی مکانیزه اطلاعات جامعی ارائه نمود.

در پایان دانشجویان با مدیران بخش‌های دیگر دیدار نمودند که ایشان از وضعیت فعلی کشور و وجود دلالان گله‌مند بودند، اما با موفقیت‌های کارخانه در زمینه راه اندازی بخش‌های جدید در سال سخت گذشته و استفاده از ظرفیت علمی فارغ التحصیلان جدید، تکنولوژی روز، در رقابت با سایر تولیدکنندگان قرار دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات