فرمانده تیپ ٣٦ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

خانواده شهداء شایسته ترین افراد برای تبیین پیام شهیدان هستند

فرمانده تیپ ٣٦ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:خانواده شهداء شایسته ترین افراد برای تبیین پیام شهیدان هستند.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۰۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت محسن محمدی سردار محمدرضا عباسی و حجت الاسلام محمد علی تیموری؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ٣٦ انصارالمهدی (عج) استان زنجان با حضور در منزل شهید محسن محمدی با خانواده این شهید دیدار کردند.

سردار عباسی در این دیدار خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش، عزت و اقتدار کشور مرهون جانفشانی و ایثارگری‌های شهیدانی است که بدون ادعا و بی منت جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

این مقام مسئول شهداء را از سرمایه‌های این کشور و نظام دانست و اظهار داشت: وظیفه ما ادامه راه شهداء و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ خانواده شهداء را فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا دارای قلبی از ایمان و روحی بزرگ هستند که نه تنها مروجان اصل فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اند بلکه روحیه ایثارگری و رشادت طلبی آنان نیز به عنوان الگویی برای جوانان درآمده است.


حجت الاسلام تیموری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دیدار با این خانواده شهید افزود:شهدا سرمایه‌های گرانبهایی هستند که باید قدردان این سرمایه‌ها باشیم و فرهنگ ایثار شهادت را در بین جوانان و نوجوانان منتقل کنیم.

گفتنی است شهید پاسدار محسن محمدی سال ۱۳۹۸ در رزمایش منطقه دادلو از توابع شهرستان میانه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
ارسال نظرات