خاش/تسهیل در عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان عملیات زیر سازی و آسفالت نوار حفاری های سطح شهر اغاز و تاپایان طرح بی وقفه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۳۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، مهندس عبدالمجید تمندانی شهردار خاش گفت: اقدامات گسترده ای در ماه های گذشته توسط این شهرداری با هدف خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان و همچنین رسیدگی بیشتر برای آبادانی محلات کم برخوردار این شهر انجام شد .

عبدالمجید تمندانی افزود: از جمله فعالیت های انجام شده توسط خدمات شهری در ماه های گذشته می توان به پاکسازی روزانه و مستمر، جدول گذاری، شست و شوی جداول، آبیاری فضای سبز با تانکر، رسیدگی به فضای سبز شهربا چمن زنی و حاشیه زنی ، هرس درختان، هرس چمن و ... در سطح شهر اشاره کرد که با هدف خدمات رسانی و فراهم نمودن زمینه رفاه و آسایش شهروندان انجام شد.

شهردار خاش گفت: این شهرداری به طور مستمر و در راستای رسیدگی به مشکلات محلات کمتر برخوردار گام بر میدارد.

وی افزود:در راستای بهسازی معابر،تسهیل در عبور ومرور و جلب رضایت شهروندان عملیات زیر سازی و آسفالت نوار حفاری های سطح شهر در دستور کار قرار دارد و تا پایان لکیه گیری کلیه نوار حفاری ها ادامه خواهد داشت.

شهردار خاش با بیان اینکه عملیات ترمیم و آسفالت نوار حفاری معابر سطح شهر در راستای بهسازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه با تلاش و همت شهرداری اجرایی می شود، بیان داشت: نوار حفاری وترمیم و لکه گیری معابررودکی۲ و کوچه های منشعبه و بهشتی ۲۳ و خیابان سرباز و خیابان ازادی در چند روز گذشته انجام و این طرح بی وقفه ادامه دارد

تمندانی ادامه داد: خدمات رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت های شهرداری خاش برای بهبود چهره عمومی شهر می‌باشد.

 

وی افزود : در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان، طرح ساماندهی و رفع معضلات ترافیکی و بهسازی نوار حفاری آسفالت معابر سطح شهر به ترتیب اولویت و طبق برنامه ریزی کامل همچنان تداوم داشته و همه محلات در این طرح قرار گرفته اند

تمندانی در پایان از تمامی نیروهای این شهرداری که با تلاش خود به آبادانی شهر کمک می کنند تشکر کرد و ادامه داد شهر و شهروند مکمل یکدیگرند و امیدواریم شهروندان با شهرداری همکاری لازم را داشته باشد و همچنین امید است با تلاش برای خدمت رسانی بیشتردر محلات محروم بتوانیم نواقص را به حداقل رسانده و رضایت شهروندان را به همراه داشته باشیم .

ارسال نظرات