خبرهای داغ:
در گرامیداشت عید بزرگ غدیر و تجلیل از زوجین جوان هلال احمری؛

قدرواره استانی غدیر در قزوین برگزار شد

شادنشست جوانان بشردوست اهل هلال استان قزوین در گرامیداشت عید بزرگ غدیر با عنوان «قدرواره غدیر» و تجلیل از زوجین جوان هلال احمری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۵۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین؛ به مناسبت عید سعید غدیر، ویژه برنامه ای با عنوان «قدرواره غدیر» با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون جوانان، معاون داوطلبان و معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین و همچنین مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و نیز تعدادی از زوجین جوان هلال احمری برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام مفیدی کیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین در رابطه با این قدرواره گفت: واقعه غدیر صرفا نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر است و نشانه ای از تداوم خط نبوت می باشد، غدیر روز اکمال دین، اطعام نعمت و روز خشنودی خداوند است.

 

وی با بیان اینکه ازدواج فصل جدیدی از زندگی است که همه ما باید دست به دست هم دهیم و شرایط آسان تری برای ازدواج رقم زنیم در ادامه افزود: عمل به امر پسندیده و سفارش شده ازدواج و تشکیل خانواده در سن جوانی نیک بختی و سعادت را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام مفیدی کیا اظهار داشت: زندگی ارزشمند و با سعادت حضرت علی (ع) و خانم فاطمه زهرا (س) به عنوان یک پیوند آسمانی و ملکوتی و با ابعاد متعالی شخصی و اجتماعی باید الگوی تمامی زوج های جوان باشد.

صدیقه ربیعی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، ازدواج را اصل مهم زندگی بشر دانست و گفت: سبک زندگی پیشرو و موفق عامل مهم جامعه ی بالنده است و جوانان با برخورد آگاهانه باید به موضوع ازدواج روی بیاورند.

نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در رابطه با این شادنشست گفت: با توجه به شرایط ویژه این ایام، تلاش کردیم در تجلیل از زوجین جوان، اولویت را ترویج ازدواج آگاهانه و آسان قرار دهیم.

شایان ذکر است؛ این برنامه با شعرخوانی، موسیقی زنده و اجرای مسابقه توسط اعضای جوانان این جمعیت برگزار شد و در پایان از تعدادی از زوج های جوان هلال احمری نیز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار