خبرهای داغ:
استاندار قزوین در یادواره شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و حسین لشگری؛
جمالی پور با بیان اینکه شهیدان بابایی و لشگری الگوی همه مسئولان هستند، گفت: امروز همه مدیران باید از این شهیدان درس بگیرند و هدفشان فقط خدمت به مردم باشد.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۷۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین در یادواره شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و حسین لشگری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلبان استان قزوین گفت: شهدا ظرفیت‌های بزرگی در انسجام همه نیروها جهت خدمت کردن به کشور داشتند که امروز باید اعتراف کرد که ما به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده نکردیم.

وی افزود: شهدا هدفشان حراست از مرزهای ایران، امنیت مردم و ارزش‌های اسلام و تلاش‌شان رفع مشکل و خدمت به مردم بود و در این راه، جان‌شان را فدا کردند.

استاندار قزوین ادامه داد: اگر همه مسئولان از شهدا الگوگیری می‌کردند و بدون توجه به جناح‌های سیاسی با انسجام و وحدت برای ایرانی آباد تلاش می‌کردند، اتفاق‌های بزرگی در کشور رخ می‌داد که در دنیا بی‌نظیر بود.

شهدا تمایلی برای گرفتن مسئولیت نداشتند

جمالی‌پور با اشاره به اینکه تعداد کمی از مسئولان برای گرفتن سمت، ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارند، گفت: این در حالی است که شهدا تمایلی برای گرفتن مسئولیت نداشتند و حاضر بودند در سمت‌های پایین مشغول خدمات‌رسانی به مردم باشند.

این مقام مسئول افزود: اگر به یکی از شهدا سمتی پیشنهادی می‌شد آنها به شدت مخالفت می‌کردند ولی وقتی به آنها تکلیف می‌شد برای سربلندی اسلام می‌پذیرفتند.

شهیدان بابایی و لشگری الگوی همه مسئولان هستند

استاندار قزوین با بیان اینکه شهیدان بابایی و لشگری الگوی همه مسئولان هستند، گفت: امروز همه مدیران باید از این شهیدان درس بگیرند و هدفشان فقط خدمت به مردم باشد تا رضایت آنها را به دست آورند.

انتقال سیره شهدا به دانش‌آموزان

وی با بیان اینکه هنوز نتوانستیم سیره و منش شهیدان بابایی و لشگری را به دانش‌آموزان انتقال دهیم، بیان کرد: در این راستا می‌طلبد مسئولان آموزش و پرورش بیشتر از گذشته در امور فرهنگی و شناساندن شهیدان به نسل امروز گام بردارند.

در ادامه این برنامه، امیر رضا رمضانی همرزم شهید بابایی به بازگویی خاطرات این شهید بزرگوار پرداخت.

گفتنی است یادواره شهیدان سرلشگر خلبان عباس بابایی و حسین لشگری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلبان استان قزوین در خانه موزه شهید بابایی برگزار ‌شد.

در این مراسم، مسئولان کشوری و استانی از جمله سردار داود غیاثی معاون فرهنگی هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب کشور، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و خانواده‌های شاهد و ایثارگر حضور داشتند و یاد و خاطره شهیدان بابایی و لشگری را گرامی داشتند.

همچنین مسئولان کشوری و استانی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مقام والای خانواده‌های شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و حسین لشگری و شهدای خلبان استان قزوین تجلیل کردند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها