رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری یک سارق مسافرکش نما با اعتراف به سرقت های متعدد در سطح کرج خبر داد و از شهروندان درخواست کرد تا چنانچه از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۷۹
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت از شهروندان به وسیله راننده یک دستگاه خودرو پژو 405 در سطح شهر کرج، بررسی پرونده به صورت ويژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

سارق زورگیر را شناسایی کنید

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه دریافتند سارق ابتدا در قالب راننده مسافرکش سوژه های خود را سوار کرده و در ادامه در اماکن خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش آن ها کرده و متواری می شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز مطرح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی، رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در این پرونده مشاهده کرده و با شناسایی مخفیگاه متهم، نامبرده را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد، افزود: برابر دستور دادیاری شعبه 2 دادسرای عمومی و انقلاب کرج، تصویر این سارق بدون پوشش منتشر می شود تا چنانچه شهروندان توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند برای تشکیل پرونده به نشانی کرج، میدان طالقانی، ابتدای بلوار تعاون، پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها