شاهرود_نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: عدم تأمین حقوق کارکنان اگر به خاطر کمبود منابع مالی است، باید معوقات در تمام استان یکسان باشد؛ اما گزارش‌ها حاکی از تبعیض و بی عدالتی است.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۹۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
به گزارش خبرنگار بسیج، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود پای درد دل پرسنل معترض این دانشگاه نشست و با آن‌ها درباره مطالبات و مشکلات پرداخت حقوق گفتگو کرد.
علی اصغر خانی در پاسخ به اعتراض کارکنان این واحد نسبت به تبعیض و بی‌عدالتی موجود در پرداخت حقوق و مزایا بین واحد‌های استان، گفت: عدم تأمین حقوق کارکنان اگر به خاطر کمبود منابع مالی است، باید معوقات در تمام استان یکسان باشد؛ اما گزارش‌ها حاکی از تبعیض و بی‌عدالتی در استان است.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت رفع این بی‌عدالتی افزود: یدک کشیدن اسم ریاست دانشگاه آزاد استان افتخار و هنر نیست و افتخار واقعی ایجاد عدالت و رفع مشکلات تمام کارکنان استان است.
وی تصریح کرد: بنده در چند روز آینده با آقای طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد کشور جلسه‌ای خواهم داشت و امیدوارم تا قبل از آن، این مشکلات سریعاً برطرف گردد؛ در غیر این‌صورت قطعاً تبعاتی را در پی خواهد داشت.
تبعیض در پرداخت حقوق کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان باید رفع شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها