خبرهای داغ:

نظارت دقیق بر دستگاههای اجرایی استان برای جذب بهتر بودجه

شاهرود_جلسه مشترک نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با مدیرکل، کارشناسان و حسابرسان دیوان محاسبات استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۹۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه مشترک نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با مدیرکل، کارشناسان و حسابرسان دیوان محاسبات استان سمنان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه میرشکاری مدیرکل دیوان محاسبات استان، گزارش کاملی از عملکرد و اقدامات مجموعه خود در ۴ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ به ناظر مجلس در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه نمود.
علی اصغر خانی پس از استماع گزارش دیوان محاسبات استان بیان کرد: متأسفانه بودجه استان سمنان در سال ۱۳۹۹ جوابگو هزینه‌ها و نیاز‌های عمرانی استان نبود، اما در بودجه ۱۴۰۰ با تلاش‌هایی که در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی انجام دادیم، بودجه استان چندین برابر افزوده شد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: عملکرد دیوان محاسبات استان در سال گذشته قابل قبول بوده است و بنده ضمن تشکر از همه دست اندرکاران این مجموعه، امیدوارم در سال جاری با اقداماتی مؤثرتر شاهد کاهش تخلفات احتمالی دستگاه‌های اجرایی استان باشیم.
همچنین نشست سه‌جانبه نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با میرشکاری مدیرکل دیوان محاسبات استان و مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.
رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مدیریت صحیح هزینه بودجه در استان گفت: متأسفانه در سال گذشته برخی از مدیران ناکارآمد استان نتوانستند اعتبارات لازم برای توسعه منطقه را جذب کنند که باید با نظارت دقیق این دو مجموعه اینگونه مشکلات رفع شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها