همزمان با اولین روز کاری دولت سیزدهم رقم خورد
طالبی استاندار یزد در مراسم افتتاح اولین مجموعه گردشگری اسب کشور در یزد همزمان با شروع به کار دولت جدید، یزد را قطب صنعت اسب کشور خواند.
کد خبر: ۹۳۶۲۵۵۶
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدعلی طالبی در مراسم بهره‌برداری اولین مجموعه گردشگری اسب کشور در یزد که شب گذشته در آغاز بکار دولت سیزدهم رقم خورد، اظهار کرد: تصور نمی‌شد که بتوانیم در صنعت اسب به قطب کشور تبدیل شویم، اما امروز این اتفاق افتاده است و یزد در کشور، جایگاه برتری در صنعت اسب دارد.

وی اهتمام به توسعه صنعت اسب یزد را مظهر توجه استان به پتانسیل‌های موجود دانست و گفت: البته به عنوان دولت، مرهون و مدیون سرمایه‌گذاران و فعالان این صنایع و فرصت‌ها هستیم.

وی با اشاره به این که دولت نیز در این حوزه سرمایه‌گذاری و کمک کرده است، عنوان کرد: خود این فعالان بدون کمترین چشم‌داشت و با تکیه بر حمایت‌های دولت، توانستند در راستای ارتقای یزد به جایگاه برتر بکوشند.

این مسئول با بیان این که توجه به صنعت و خصوصاً ورزش اسب‌سواری در سند توسعه استان و اشکذر را شاهد هستیم، تصریح کرد: این نگاه دولت و فراهم کردن بستر‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بسیار ارزشمند بوده و می‌تواند مشارکت خوب و هدفمند را منجر شود لذا با الگو گرفتن از این نوع روابط در ورزش اسب باید دیگر مسائل را سامان دهیم.

طالبی با بیان این که در خصو مسئله گردشگری نیز باید این مجموعه را آغاز سرمایه‌گذاری در این صنعت بدانیم، گفت: این مقوله می‌تواند توسعه یابد چرا که استان نیز توجه خوبی را در خصوص تنوع بخشی صنعت گردشگری داشته و صنعت اسب هم در این باره موثر خواهد بود.
ارسال نظرات