خبرهای داغ:
در مراسم تحلیف و آغاز به کار شورای ششم؛

اعضای هیأت رئیسه شورای شهر قزوین انتخاب شدند

فرج الله فصیحی رامندی به عنوان رئیس و محسن حق شناس به عنوان نائب رئیس شورای شهر قزوین انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۳۶۲۵۸۴
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم آغاز به کار رسمی و تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین با حضور محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین و اصحاب رسانه در محل فرمانداری قزوین برگزار شد.

در این مراسم پس از ادای سوگند توسط اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین، رأی گیری جهت انتخاب اعضای هیأت رئیسه انجام شد.

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین شد

فرج الله فصیحی رامندی با کسب ۷ رای از مجموع ۹ رای به مدت یک سال، به عنوان رییس شورای اسلامی شهر قزوین در دوره ششم انتخاب شد.

محسن حق شناس نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین شد

همچنین محسن حق شناس با کسب ۹ رای از مجموع ۹ رای به مدت یک سال، به عنوان نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در دوره ششم انتخاب شد.

قاسم الهیاری سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین شد

در ادامه قاسم الهیاری با کسب ۹ رای از مجموع ۹ رای به مدت یک سال، به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین در دوره ششم انتخاب شد.

مهدی مهدیخانی منشی اول شورای اسلامی شهر قزوین شد

همچنین مهدی مهدیخانی با کسب ۹ رای از مجموع ۹ رای به مدت یک سال، به عنوان منشی اول شورای اسلامی شهر قزوین در دوره ششم انتخاب شد.

مهری سادات تقوی منشی دوم شورای اسلامی شهر قزوین شد

مهری سادات تقوی با کسب ۹ رای از مجموع ۹ رای به مدت یک سال، به عنوان منشی دوم شورای اسلامی شهر قزوین در دوره ششم انتخاب شد.

علی فرمانی و مهدی مهدی خانی به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر قزوین در شورای شهرستان انتخاب شدند

در پایان علی فرمانی و مهدی مهدی خانی، به مدت چهار سال و هر دو با کسب ۷ رای موافق از ۹ رای، به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر قزوین در شورای شهرستان برگزیده شدند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها