مسئول سازمان بسیج مداحان گفت: افزایش یاوه گویی رسانه هایی مانند (اینترآشغال) ثمره ترس از نفوذ کلمه ستایشگران در جامعه است.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۰۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،دهمین همایش سالروز قشر بسیج مداحان با حضور سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، یوسف ارجونی  مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی، اخوی گرانقدر شهید والامقام کراماتی ،شهید شاخص قشر بسیج مداحان سال ۱۴۰۰ از استان بوشهر و با حضور جمعی از مداحان و پیشکسوتان جامعه ستایشگری در محل سالن جلسات رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد


ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی در ابتدای سخنرانی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن دهمین سالروز بسیج مداحان که مصادف با روز مباهله بود چند پیام را در مورد مباهله مورد بررسی و تحلیل قرار داد .


ارجونی در تشریح کلیات پیامهای موضوع مباهله گفت: اهمیت موضوع مباهله به حدی دارای مفاهیم بزرگ است که در وصف این موضوع، آیه ۶۱ سوره آل عمران نازل شد و به طور کلی میتواند شامل پیامهای زیر باشد. 


 ۱ . اگر انسان ایمان به هدف داشته باشد حاضر است خود و نزدیکانش را در معرض خطر قرار دهد 
۲. آخرین سلاح مومن دعاست
۳.  زن و مرد در کنار هم در صحنه های مختلف دینی مطرح هستند
 ۴ . در مجالس دعا کودکان را با خود ببرید که حضور کودکان در جلسات مذهبی حقیقتاً ثمرات خوبی را خواهد داشت
۵. اهل بیت علیهم السلام مستجاب الدعوه هستند
۶.  اگر مومنان محکم بایستند دشمن به دلیل باطل بودن، عقب‌نشینی خواهد کرد .


ارجونی در پایان افزود: رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز طی سالهای اخیر در مباحث خانواده و فرزندآوری نکاتی را به جامعه ستایشگری اشاره داشتند و به اهمیت  این موضوعات در جامعه میپردارند .


ارجونی ادامه داد : همین فرمایشات و بیانات رهبری به مداحان ، برای دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، طوری باعث هراس شده که
 با تمام رسانه های خود مثل همین شبکه ((اینترآشغال))  پا به میدان جنگ گذاشته و با ایجاد عملیات روانی صحنه را پر کنند و هر بار جنگ نرم دیگری را رقم بزنند که این خود گواهی ترس از نفوذ کلمه توسط جامعه ستایشگری است .


 وی گفت : رسانه های غربی همیشه می‌خواهند با ایجاد و القاء موج بدبینی و ناامیدی در جامعه با تمام توان دشمنی خود را به نمایش بگذارند که الحمدالله به برکت اهل بیت علیهم السلام هیچ کدام نتوانستند به مقاصد شوم خود دست پیدا کرده و مردم حسینی را از پای منبرها و هیآت دور کنند.

ارسال نظرات