فرمانده انتظامي شهرستان رزن خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان رزن از توقیف یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۲۴۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۲۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کشف مواد مخدر در رزنسرهنگ مظاهر علیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو در سطح حوزه استحفاظی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی دقیق یک دستگاه کامیون در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد که در بازرسی این آن، یک کیلو و ۲۴۰  گرم ماده مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به اینکه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد،  خاطرنشان کرد: مبارزه با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های ماموریتی پلیس است.

*کشف مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در رزن

وی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه درگزین شهرستان رزن، هنگام گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

علیجانی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۵۲۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در پایان با اشاره به این که بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده، بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات