زنجان – جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف احتکار مواد غذایی به ارزش 5 میلیارد و 260 میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد .
کد خبر: ۹۳۶۲۶۳۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ ایرج خانی پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری در خصوص دپو مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار در شهر زنجان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
 
کشف احتکار 5 میلیاردی در زنجان

وی افزود: با شناسایی این واحد و هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران به همراه بازرسان سازمان صمت به نشانی اعلامی اعزام و در بازرسی از این واحد اقلام غذایی از جمله شکر، قند، چای، عدس، برنج و آرد قنادی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ خانی پور احتکار کالا‌های ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را غیر اخلاقی عنوان و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلفاتی اعم از دپو در خصوص شوینده‌ها، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده‌ها، ماسک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
ارسال نظرات