خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اقدام برای قدردانی از خانواده‌ شهدای مدافع سلامت، می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۲۴
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

قدردانی از خانواده‌ شهدای مدافع سلامت در ترویج فرهنگ ایثار تاثیرگذار استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز پنجشنبه در مراسم قدردانی از خانواده شهدای مدافع سلامت استان همدان که به همت جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار داشت: از آنجایی که آغاز ماه محرم نزدیک است، همه هیات‌های مذهبی باید تلاش کنند که پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم در بالاترین سطح رعایت شود.

وی یکی از وظایف اساسی جهاد دانشگاهی را ترویج فرهنگ و هنر اسلامی دانست و افزود: اقدام برای قدردانی از خانواده‌ شهدای مدافع سلامت، می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه تاثیرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در اوایل شیوع کرونا در کشور، مقام معظم رهبری فعالیت کادر درمان را مصداق جهاد فی سبیل الله عنوان کردند، اظهار داشت: در ماه‌های ابتدایی مواجه با کرونا، با وجود آنکه در بین بسیاری از مردم ترس از ابتلا به ویروس وجود داشت، اما این کادر درمان و پرستاران بودند که جانانه پای کار ایستادند و این استقامت همچنان تا امروز ماندگار است.

وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا با وجود تمام مشکلاتی که برای کشور و سراسر دنیا ایجاد کرد، اما فرصتی بود تا جامعه با زحمات و مجاهدت‌های خالصانه کادر درمان و پرستاران آشنا شود.

شعبانی‌موثقی با تاکید بر اینکه قدردانی از مدافعان سلامت و شهدای عرصه سلامت را از وظایف خود می‌دانیم، افزود: در کنار اقدامات گسترده انجام شده، مردم به معنای واقعی کلمه قدردان زحمات کادر درمان هستند.

وی اظهار داشت: بخشی از علت کاهش میزان رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی در جامعه مربوط به خستگی مردم و بخشی مربوط به عادی شدن شرایط است، اما موضوع مهم دراین شرایط، سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون در سراسر کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از دو واژه پر معنا و مقدس تشکیل شده است، گفت: ترکیب جهاد و علم نشان دهنده موضوع ارزشمندی است که امیدواریم جهاد دانشگاهی در پیشبرد اهداف خود موفق باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات