خبرهای داغ:
سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه سرخه در طی جلسه ای با هدف بررسی امور با فرمانده یگان آموزش و احتیاط دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۵۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با فرمانده یگان آموزش و احتیاط شهید سلیمانی و حسین کلامی مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه در دفتر فرماندهی برگزار شد.

در این جلسه برنامه‌های لازم جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های یادگاران هشت سال دفاع مقدس در راستای پیشبرد و تحقق بهتر برنامه‌ها و ماموریت‌های این نهاد انقلابی در طول سال مورد بررسی  قرار گرفت.

سرگرد مهدی ادهم با تاکید بر اهمیت حضور پیشکسوتان جهت انتقال تجربه اظهار کرد: امروزه تجربیات فرماندهان عرصه جهاد و شهادت می‌تواند در اداره جامعه نقش موثری داشته باشد همانطور که فرماندهان دوران دفاع مقدس در کوران مشکلات اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی  با تدابیر امام راحل و مقام عظمای ولایت و ایستادگی و مقاومت مردم، توانستند بر مشکلات فائق آمده و پیروز میدان باشند.

وی افزود: همچنین با هدف اجرای هرچه بهتر برنامه ها سازماندهی لازم پیشکسوتان در قالب های مورد نیاز سازمان اعم از سخنران، مشاور و غیره صورت پذیرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در راستای رسیگی به مشکلات و بررسی موضوعات و مسائل مورد نظر بر ضرورت برگزاری جلسات نوبه ای به صورت ماهانه و فصلی تاکید کرد. 

در خاتمه شرح وظایف هر یک از اعضای یگان آموزش و احتیاط شهید سلیمانی مشخص و جلسات توجیهی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها