پیام تبریک فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

بازنشستگان نماد عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پیامی فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» را به آحاد خانواده ها و بازنشستگان نیروهای مسلح استان مرکزی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۶۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پیامی فرارسیدن ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» را به آحاد خانواده ها و بازنشستگان نیروهای مسلح استان مرکزی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

فرا رسیدن بیست و پنجم ذی الحجه که به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده را به آحاد خانواده ها و بازنشستگان سپاه و خانواده نیروهای مسلح که نماد عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند را تبریک عرض می نمایم.

بازنشستگان عزیز که عمر شریف خود را در راه اعتلای میهن اسلامی، اقتدار، امنیت، عزت و سربلندی کشور صرف نموده اند به آینه مجاهدت های تاریخ ساز و تجسم آینده شاغلین تبدیل شده اند و لذا امروز تکریم و احترام این عزیزان امری ضروری و انکارناپذیر است.

تکریم بازنشستگان عزیز یک وظیفه مهم برای ما محسوب می شود و از آن مهمتر برآورده کردن نیازهای مادی و معنوی، ارتقاء منزلت اجتماعی، هویت بخشی فردی و امنیت روانی بازنشستگان نیز باید مورد توجه باشد چراکه این مهم موجب تأمین حفظ سرمایه‌های اجتماعی جامعه خواهد شد.

همچنین تقویت جایگاه مقدس خانواده بر اساس آموزه های دینی و انقلابی مقوله ای مهم و اساسی است که توجه جدی به این مسئله می تواند متضمن پیشرفت کشور به سمت اهداف و آرمان های متعالی و تحقق روح نشاط انقلابی و انگیزه خدمت و تلاش و نیز ارتقای سرمایه اجتماعی برپایه رضایت و خدمت و احترام و مودت در ایران اسلامی شود.

اینجانب با گرامیداشت این روز خجسته، موفقیت و سربلندی یکایک خانواده ها و بازنشستگان معزز نیروهای مسلح و خصوصا سپاه روح الله استان مرکزی در ایفای نقش های بزرگ و سرنوشت ساز برای جامعه اسلامی و پاسداشت خون های پاک و مطهر شهیدان گرانقدر تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را از درگاه خدای سبحان مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار